Tuesday, November 12, 2013

Mesyuarat AJK PIBG ke-5

Mesyuarat AJK PIBG SKKW kali ke-5 telah diadakan pada hari Selasa 12.11.2013 jam 8.30 malam. Selain membincangkan agenda-agenda biasa seperti mesyuarat-mesyuarat yang lepas, mesyuarat terakhir tahun 2013 ini telah membincangkan perbelanjaan hasil kutipan Larian Amal Jogathon PIBG yang telah diadakan pada 28.9.2013 yang lalu (sila klik di sini).
   Alhamdulillah ahli mesyuarat telah mencapai kata sepakat untuk membelanjakan hasil kutipan bersih yang berjumlah lebih daripada RM42,000.00 itu sebagaimana yang dicatat dalam kertas kerja Jogathon yang telah diluluskan oleh pihak PPD Sepang dan Polis Selangor. Ahli mesyuarat telah bersetuju untuk membeli dan menaiktarafkan kemudahan dan peralatan di sekolah iaitu bidai, awning, p.a system, televisyen, projektor dan skrin di dewan terbuka, langsir dan bidai surau serta peralatan PPDa. 
   Terima kasih diucapkan kepada AJK PIBG yang sangat peka dan prihatin. Semoga anak-anak murid akan lebih selesa dan tahap prestasi murid-murid akan semakin baik dengan kemudahan-kemudahan tersebut...
 

No comments:

Post a Comment